Jakmile dokončíte objednávku přes náš internetový obchod, přijde Vám kopie objednávky na e-mailovou adresu, kterou jste zadali ve Vaší objednávce. Pokud jste zvolili způsob platby převodem, naleznete v této kopii také údaje pro platbu. Jakmile Vaše zboží vyexpedujeme a je podáno přepravci (Česká pošta), přijde Vám o tom informace na Vaši e-mailovou adresu. Tuto e-mailovou zprávu si, prosím, ponechte až do okamžiku převzetí zboží, neboť obsahuje důležité číslo zásilky a Vaší objednávky.
Potřebujete poradit? Kontaktujte naši zákaznickou linku: +420 730 150 576 (PO - PÁ 10:00 - 12:00, 14:00 - 17:00)
Jamile Vám zboží vyexpedujeme, přijde Vám na Vaši e-mailovou adresu číslo zásilky. Díky tomuto číslu můžete Vaši zásilku sledovat a zjistit tak, kdy Vám bude doručena, zda-li byla uložena a na jaké pobočce České pošty a další důležité informace.
https://www.postaonline.cz/trackandtrace/-/zasilka
Poštovné je u nás zdarma pro veškeré zboží.
Potřebujete vědět, kde je Vaše zásilka, ale nemáte-li číslo zásilky? Nejste si jisti, zda-li již byla Vaše zásilka odeslána? Nepřišlo Vám potvrzení objednávky na e-mailovou adresu, nebo si nejste jisti správným odesláním objednávky? Nestihli jste si zásilku vyzvednout a chcete ji zaslat znovu? Nebo máte jiné dotazy?
Kontaktujte naši zákaznickou linku: +420 730 150 576 (PO - PÁ 10:00 - 12:00, 14:00 - 17:00)
Po přijetí Vaší objednávky zboží objednáváme u dodavatele. Uvedená doba dodání je orientační a představuje obvyklou dodací lhůtu pro daný výrobek.
V případě objednávky do 16:30 odesíláme zboží skladem ve valné většině případů ten samý den. Obvyklá doručovací doba přepravních společností je 1-2 dny od převzetí balíčku.